diumenge, 9 de novembre del 2008

Halloween



Bueno pues fa ara una setmana va ser Halloween.
Ja se que tots voleu saber com es el Halloween aci, aixina que alla vaig.
El dijous abans de Halloween Marianne em va arreplegar del intitut i vam anar a comprar coses que hi feien falta per a casa. A l'entrada hi havien moltes carabases exposades per a la venta. Ella em va preguntar si volie decorar una carabasa i li vaig dir que si.

Quan vam arribar a casa vaig tallar la part superior de la carabasa i vaig comensar a llevar tots
 els pinyols que hi havien dins, aquesta faena es fa per a que quede mes limpia i per a que se pugue ficar una vela. Despres de limpiar la carabasa per dins vaig agarrar un rotulador i vaig escomensar a dibuixar el diseny de la cara. Jo ho volia fer el mes tipic posible. Despres de dissenyar la cara vaig agarrar el ganivet mes afilat que hi havie en la casa i vaig escomensar a clavar-li ganivetades a la cara i li vaig extraure part de la seua massa corporal. Jajajaj
Es un poquet dificil de fer perque tens que fer

 molta forsa per a poder clavar i tallar la pell i tot lo altre pero al cap i a la fi es una cosa que val la pena fer-la. 
El any que be intentare fer un taller de decorar carabasses.
Amb les carabasses tambe es poden fer mes dissenys, mes divertits i mes moderns. Jackie i Marianne van optar per pintar-les per fora amb retoladors i pintura. 
Jo preferisc la tipica que es mes autentica. Quan vaig acabar li vaig ficar una llumeneta dins de la carabasa i la veritat es que era molt divertit mirarla en la foscor. Aci us fique el video per a que ho veieu.

















El divendres que era el dia de Halloween hi havia molta gent en el institut que se va disfrasar. Jo no em vaig disfrasar fins a la vesprada. Em vaig quedar al institut i vam fer una "Haunted House" (casa encantada) per als xiquets menudets, ja que alguns pares prefereixen no anar amb els xiquets per el carrer que pot ser perillos.
Jo anava vestit de cientific boig, pero no tinc fotos perque aquell dia me vaig oblidar la camara en casa.















Despres Marianne em va dur a una casa, que estava super decorada per a Halloween, aci us deixe les fotos de la decoracio.

En veritat no es tan emocionant com tots creuen, es una data que fa uns anys era molt asenyalada i tot el mon es preparava per a la ocasio, pero ara pareix que la gent no te tantes ganes de divertir-se i eixir al carrer per a assustar als xiquets.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, jo soc Alex, el fill de un company del teu pare. El atre dia vaig coneixer a els teus pares en castello i me van dir que estaves estudiant en chicago, i em va pareixer interesant. Me van dir que tenies un blog i que me pasara a vorel. Espere que te vaja tot be per chicago. Saluda a els teus pares de la nostra part, adeu!

Carles Beltran Pérez ha dit...

Moltes gracies per pasar-te per el meu blog.
Pero ara m'agradaria saber alguna cosa mes de tu.
Perfavor enviam un e-mail a Beltranperez.carles@gmail.com i ens ficarem en contacte