dimarts, 18 de novembre del 2008

Descripcio de la meua experiencia: FRED

Pues si, si me preguntareu que es lo primer que dirie de aquesta zona, la constentacio seria ben segur: FRED.


Tot lo altre va superbe, pero les tempearatures no les soporte, jo soc un animal de sang freda, si me fiquen en temperatures molt baixes ja no soc el mateix.

Avui aquest mati nomes m'he despertat he mirat el termometre i ficava 20F, jo al principi creia que era una temperatura normaleta, pero despres de haver fet la conversio en una aplicacio que tinc en el Iphone, m'he adonat que era un dia gelat. Aquest matia les 7 del mati hi feien -7 graus centigraus.
Quan he baixat per a desdijunar he mirat per la finestra i m'he trobat tot cobert per una manta blanca, enseguida s'ha ficat una sonrisa de orella a orella.
De Nevat

Despres quan he hagut de anar a agarrar el autobus eixa sonrisa se m'ha anat.
Nomes he eixit per la porta he percebut que algo anava mal.
M'estava congelant de fred. I per si no ho creeu aci teniu la prova.
De Nevat
De Nevat
Aci diuen que arriben als -35 graus centigraus o siga que aso no es res comparat en el que sera dins de un mes.
Despres penjare unes quantes fotos d'avui per el mati amb tota la neu.
Avui el faig curtet.
Deixeu molts comentaris.
Saluts congelats

5 comentaris:

Nomdedéu ha dit...

Carles, que no se't oblide, és super important... si has de pixar al carrer, posa't guants.

Carles Beltran Pérez ha dit...

Jajaja
Me pareix que no intentare pixar al carrer perque se poden congelar altres coses.

Unknown ha dit...

No ho comprenc... Perqué es tindria que ficar guants??? (je,je,je)

Anònim ha dit...

Dins de casa pots fer-te una foto "dels baixos" i així, cas que en pixar al carrer se'te caiga a trocets, després sempre podras recordar com era...

Drosi

Embroidery Machine Price ha dit...

Sometime you need direction to move forward and achieve your goals. This blog actually give us a direction.