diumenge, 2 de novembre del 2008

Els trens americans i Nevadet

El altre dia estava jo anant al mall (centre comercial) amb Marianne per a comprar unes quantes coses per a Homecoming.
En el cami ens vam topar amb que les barreres del pas de tren es tancaven. Marianne va dir "Oh no".  Al cap de un ratet va escomensar a passar un tren. Vam estar quasi deu minuts parats en el carrer. No havia vist mai un tren tan llarg com aquell, deuria tindre mes de 300 vagons.
D'alguna forma em va recordar a aquell anunci de fa una barbaritat de anys de la marca "Orlando" que anunciaven tomata en pot. S'estaven una eternitat esperant, donant-lis temps per a afeitar-se, dinar i demes coses.

El altre dia quan vaig eixir de l'institut vaig vore que caia del cel una cosa rara, al principi vaig donar per suposat que era pluja, pero no era exactament pluja. Era una cosa que caia mes suaument. Si senyor era la neu la que caia. La veritat es que no va arribar a cuallar pero em va sorprendre. Em vaig adonar de alguna forma de que aquest any les vaig a passar canutes per el fred.
Aci arriven als 25 graus sota cero. No em puc imaginar jo als principis de gener anant a les set del mati cap a la parada del autobus amb 25 graus sota cero. Potser molts dels que esteu llegint no em torneu a vore, perque possiblement me quedare congelat algun d'eixos matins.
Espere no passar mol de fred pero d'una altra banda em senc privilegiat perque hi ha  altres estudiants que conec que estan en regions molt mes gelades que la meua.
Amb un adeu gelat es despedeix el vostre amic.

5 comentaris:

Nomdedéu ha dit...

congelat? no home no. I si fa fred ens ho dius i t'enviem un tombet per SEUR.

Carles Beltran Pérez ha dit...

Jajaja
Pues em pareix que si que em fara falta.
Ja te dire quan em fage falta i li carregues els gastos a ma mare.
Jajaj
Ja m'he enterat de la noticia de Mestrets.
Seguis actualitzant que em serveix de molta ajuda saber el que esta passant per aquelles terres.

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

mamó...hi han altres estudiants que estan en zones mes gelades,jaja aci fa molt de fred i arrivem a els -40 jeje,pero alli tambe,se pot aplicar lo que me van dir,que quan estigues un temps fora no te toques les pestanyes que sinos te se cauran.
Bon chance!

Unknown ha dit...

Pues a Villarluengo ens va nevar aquest cap de setmana!. Al Cuarto Pelao hi havien uns 10 cm. de neu. Va tindre que passar la màquina lleva-neus i tot!. Feia un fred que pelava!.
Tú consola't que Miquel estarà més nevadet i geladet que tú!.
Besets

Anònim ha dit...

hola carles
que alli te ho estas pasan molt be per lo que pareix xD
yep miquel fa molt que no parlem tu i jo xD
enga carles espere que to pases molt be alli i que me regales una camiseta de los chicago bulls

=D