dissabte, 1 de novembre del 2008

Homecoming week

Bueno avui parlare de la setmana passada que va ser la de homecoming.

Molts de vosaltres no sabreu ni el que es, jo quan em van dir que se faria la setmana de Homecoming me vaig quedar pensant en que seria aixo.

Ara ho se perfectament.

Es tracta de una setmana on es la celebracio de tornada de tots els alumnes al institut, cosa que no encaixa molt ja que ja duem mes de dos mesos anant a l'institut.

El diumenge va haver alguna gent decorant el institut per a la semana. Aquest any estava dedicat per a els super herois.

El dilluns quan vaig arribar vaig anar a vore que havien fet en la decoracio. Hi ha un passadis on esta fet per als alumnes que totes les finestres estaen pintades, les llums estaven decorades i el sostre en gallardets.

De Homecoming

Durant la setmana van programar una disfresa per a cada dia. Un dia tenie que anar de superheroi, un ltre de ajudant de superheroi(Sancho Panza), un altre amb el pijama i el ultim dia amb els colors del institut.

Durant eixa setmana van haver una serie de events tambe relacionats amb Homecoming.
El divendres va ser dia de reunio en el gimnas. Va ser tipo el Loyalty Day, amb les animadores ballant, un xicotet show de teatre i demes coses.
El dissabte va ser el gran ball de Homecoming. Jo anava en moltes ganes perque pensava que hi hauria una festa brutal. Vaig anar a comprar a una tenda de roba el smoking per a anar tot guapo. Per la nit vaig anar al ball i va estar be, pero ni en comparacio a les festes que se fan a Castello, va durar nomes unes dues horetes. Me vaig quedar pensant, tota esta parafernalia per a nomes dues horetes. Sera que aci el significat de festa no es el mateix que en Castello o sera que jo m'esperava massa.
De Homecoming
De Homecoming
De Homecoming


Al cap i a la fi va ser un cap de setmana diferent i mes divertit que d'altres.
Tornare a actualitzar que aci hi han coses que contar.
Deixeu el vostre comentari.

PER A VORE LES FOTOS APRETEU ACI

1 comentari:

Unknown ha dit...

Què templat!!!. Aixó de vore't en traje i corbata no ens resulta gens habitual; t'has tingut que anar a l'altra punta del mon per a poder vore't... en foto!. Quan vingues podries vestir-te així alguna vegada, val?. Perfa...!;sols per a donar una super-sorpresa a ta mare! (je,je).
Besets.