divendres, 12 de setembre del 2008

Historietes





Hola


Ja feia una setmana i mitja que no actualitzava, aixina que aci estic.


Com fa molt que vaig actualitzar el blog , vaig proseguir amb les histories desde on hem vaig quedar, el cap de setmana del 30 d' agost.


El disabbte aquell vaig estar a Wisconsin en la casa del llac.


Vam netejar un poquet la casa, el embarcadero, la gespa i vam canviar uns cuants soports per a poder escalar fins dalt d'un arbre, ja que els soports estaven trencats o mal colocats i no es podia accedir de ninguna de les maneres a dalt.

Per la nit vam vore una pelicula i despres ens vam anar a dormir.

El diumenge van vindre uns amics de la familia a casa i van fer una tipica barbacoa Americana, vam ser al final unes vint persones.

Tambe van vindre els fills que van al mateix institut que jo, i vaig fer unes cuantes amistats.

El dia va estar genial, m'ho vaig passar superbe.

Vam anar en la barca, en les motos d'aigua, vam fer tubing(s'enganche un flotador a la barca i vas a tota velocitat, no us podeu imaginar que divertit que es fins que no ho proveu) i per primera vegada vaig fer ski d'aigua. al principi em va costar un poquet ficar-me dret pero al tercer intent ja vaig pujar i em vaig mantindre durant uns 500 metres, quan em caie tornava a intentar fins que me vaig cansar.






Els amics van estar mes o menys fins a les vuit i despres vam arreplegar un poquet la casa.

Jo almenys em vaig anar a gitar molt prompte ja que va ser un dia molt agotador.

El dilluns ere festa en Estats Units aixi que ens vam quedar tambe aquell dia.

Vaig tornar a fer ski d'aigua i esta vegada si que vaig aguantar molt de rato, quasi deu minuts, pero no us podeu imaginar com canse, la esquena esta tot el rato aguantant el pes del teu cos mes la forsa de fregament amb l' aigua i els peus tenen que anar sempre ven dirigits.

Al acabar es com si haguera fet mes de 400 abdominals.

Vam tornar cap a Northbrook i vam estar per casa.

El dimarts era dia B i tenia educacio fisica, vos jure que quasi no em vaig poder ficar dret, tenie unes agulletes en l'esquena i cames, i damunt em feia mal tot.

Pero vaig poder aguantr la clase i seguir endavant.

La semana va ser com totes les setmanes que tindre a partir de ara, institut estudia i dormir, encara que sempre es fa un lloguet per a la televisio o el ordinador.

El disabte pasat no vam fer res en especial, jo vaig vore una peli subtitulada i poca cosa mes.

Un consell si voleu traure excellents en Matematiques veniu-vos als estats units, es la cosa mes facil que us podeu imaginar. Imaginat jo he tret dos 9.5 i per a que aixo pase en castello tinc que estudiar durant una setmana a tope.

Avui he tingut un examen de Quimica que tambe m'ha eixit prou be.

Dema he quedat amb una chica de Pamplona que esta en el mateix programa de AFS i anirem a vore Chicago.

El diumenge m'han invitat a anatr a la bolera i segurament a sopar.

Intentare actualitzar el mes prompte possible per a que no us oblideu de mi i sapigueu que pase per esta zona.

Encara que he d'estudiar amunto per a aprendre menys de la meitat que en Castello, jo crec que m'ho estic currant bastant.

El traductor per internet deu de fer fum i dins de poc no em deixaran entrar per sobrexplotacio de la pobre maquina. jajaja

Espere que enviu molts mails i que tambe em podeu donar les direccions i us enviare una postal de Chicago.

Espere que tot estiga be per ahi i que continue aixi.

Deixeu comentaris que ara ja us deixe, nomes heu de entrar a comentaris i marcar anonimo, encara que podeu ficar el nom al pricncipi del comentari.


Que he ficat noves fotos

Adeu a tots i totes

9 comentaris:

German ha dit...

Eeii Carles m'alegre que estigues de puta mare. Yo tambe estic be per aci per arizona. Es tot bastant diferent pero es molt divertit. Estas tu igual que yo en el angles? yo encara no entenc del tot el que diuen a l'institut es l'unica cosa roina de moment. Bueno, que continues pasant-ho p. m. Espere que sapigues que jo soc un dels lectors del teu blog! No l'abandones.

German ha dit...

Jo una altra vegada... saps el blog de miquel de castello?

Anna. ha dit...

Carlees, típica barbacoa americana, m'ha fet gràcia això!

que tot continue com fins ara!
un abraç!

saluut!

Nomdedéu ha dit...

Això de la matemàtica fàcil m'interessa. Ara que m'he posat a estudiar un altra vegada (be, en realtat m'h matriculat només i ja estic cansat!!) he de buscar els llocs on siga més fàcil.
I això de fer "tubing" pinta interessant, però com ací no hi ha molta aigua, miraré d'enganxar-me al TVRCas i podré travessar Ribalta a tota castanya.
Be tio, sembla que t'ho montes be. Estuies, fas esport, quedes amb una navarresa...Ai! Quina llàtima que això d'estudir fora m'haja pillat tan major.

cristina ha dit...

hola Carles!! Que tal por Chicago??
espero que te lo estes pasando de maravilla, que aqui en Castellón empezamos mañana el instituto pero solo a por el horario, pasao ya de verdad. Ya nos iras contando que tal va por alli, y cuando vayan Pierre y Marta.
besos

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

Ei Carles, m'alegre de que te vage tan be i que ja tingues amics,eres una persona oberta i no tindras problema en fer mols amics,no tinc molt de temps i men anire a dormir ja,quan tingue mes temps tescriure.
adeu!

Anònim ha dit...

Soc Ferran
Eiiiiii carles, m'alegre de k te vage molt be x ahi i k lliges tan n les noies xD, que avore si feu igual com a castellon de isir fins a la 1 de la nit jejej
benga avore si vens n alguna a la butxaca jejeje
adeu!

Unknown ha dit...

Disfruta del bon temps, que dins de poc aniràs tapat fins a les orelles!!.

Anònim ha dit...

Holaa!! Per fi he entrat i mhe enterat de com et va per aquelles terres!! Malegro de q tho estigues passant molt be!! Bueno, seguire entrant per a vore com et va la vida, pero igualment vull emails ehh! Vinga b7s i cuidat!

Marta (Ruiz Fores)