dissabte, 30 d’agost del 2008

Glenbrook North High School

Hola a tots una altra vegada.

Ja se que fa molts dies que no actualitze, pero com deureu saber ja duc uns dies de clase i els deures aumenten per dies.

Com fa molts dies que no sabeu de mi vaig a contar-ho tot

El dia avans de l'institut, 26 de agost, vaig anar a l'institut ja que hi havia una reunio per a nous estudiants a l'intitut. Vaig haver d'estar a les vuit del mati, un poquet prompte pero bueno els americans son aixi.

Vam anar juntament amb alguns alumnes de l'institut voluntaris i ens van ensenyar les clases on haviem d'anar, despres vam anar a una presentacio que feia el director als estudiants que entraven a l'institut aquest any.
En els instituts d'America hi han 4 cursos:
Grau 9 (Freshmen)
Grau 10 (Sophomore)
Grau 11 (Junior) El meu
Grau 12 (Senior)

El primer dia d'institut em vaig despertar a les 5:30 perque havia d'anar a ferme el carnet d'estudiant, comprar llibres i altres coses. Vaig anar amb la mare(Marianne) perque havia de firmar uns quants papers.



La primera clase que vaig tindre va ser drama(teatre), que encara que vaig arribar 20 minuts tard per les llargues cues en la llibreria i el registre, m'ho vaig pasar superbe. Vam fer uns jocs de presentacio per a coneixer-nos millor i ens vam divertir molt. Ara mateix es la clase que mes m'agrada perque he fet bons amics i la profesora es molt divertida i dona unes clases mot amenes.
La segona clase va ser US History, no va ser tant divertida clar. Tots sentats en un pupitre i fen una xicoteta presentacio de no arrive a 20 segons. Per altra banda ens van manar deures a fer i aixo a mi no em pareix molt divertit.

La tercera va ser angles, que mes o menys vaig compendre tot el que va dir el profesor. Tambe ens va demanar una redaccio per deures.

En aquesta clase vaig tindre el menjar, perque aci les clases son de 90 minuts i a la tercera clase se talle i vas a dinar durant uns 45 minuts depres tornes a fer clase fins que acaben els 90 minuts.
Durant el dinar vaig anar amb un que coneixia del club de nous estudiants i despres vaig anar a secretaria perque havie de demanar alguns papers que em faltaven.
A l'ultima clase vaig tindre algebra. Em va pareixer un poc aburrida perque pareixia que donara la clase per a xiquets de primaria.

El institut ja havia acabat despres de estar desde les 6:30 fins les 3 en aquell edifici.

Despres vaig agarrar el autobus escolar, ja sabeu el tipic autobus groc america.



Vaig arribar a casa vaig parlar en els pares i David, i em vaig ficar a vore la televisio.

Als 30 minuts vaig caure dormit i no em vaog despertar fins 2 hores mes tard.

El segon dia vaig agarrar l'autobus a les 7 del mati.

Vaig arribar a la clase de quimica i la profesora ens va fer un "show" d'algunes reaccions quimiques. Vam fer uns jocs de introduccio i mes o meny aixo va ser la clase.

Despres vaig tindre una clase de lectura on vam anar a la biblioteca i a altres llocs.

A la tercera hora vaig tindre una clase on els alumnes poden anar per el institut o simplement estudiar.

Jo vaig estar en la biblioteca mirant algunes coses de l'intitut.

A ultim hora vam tindre una clase on es fan esports de equip, encara que eixe dia nomes van fer la presentacio.

El divendres vaig tindre le mateixes cles que el primer dia.

Hi ha un dia A i un dia B i se van altenant.

Per la vesprada vaig anar a un partit de futbol america perque era el Derbi de Northbrook, Glenbrook North VS Glenbrook South.





El nostre equip va perdre de pallisa 7-35 pero vaig pasar un bon rato.

Aquest mati hem anat cap a Wisconsin, on este cap de setmana estarem per aci ja que el dilluns es festa nacional i no es treballa.

Per aci res mes.

Intentare ficar mes fotos el dilluns i actualitzar mes a sovint.

Envieu-me correus i els contestare el mes rapid posible.

Adeu
Agur
See you
Bye

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Carles.
Ja has començat en serio l'institut,eh?. Ara... a fer deures s'ha dit, i... a matinar!.
A vore si vens fet un artista de primera, en aixó del teatre. Nosaltres et seguirem i passarem el plateret!!!
L'autobús... igualet que els de les pel·licules.
Quina pallisa que vos van pegar en el futbol,eh?.
Nosaltres ja estem a casa i demà començem a treballar. S'ha acabat la bona vida.
Besets

Anna. ha dit...

Que estrany això de un dia A i un B! :P

uenoo Carles ia parlareeem! :)

Nomdedéu ha dit...

ja et veig jugant a futbol amricà, ensenya'l a jugar a boli-dali

cristina ha dit...

holaaa!
que interesante lo del instituto!! aunque un poco rollo tener que aguantar 90minutos de clase!!
en el partido de futbol perdisteis, pero en el beisbol ganasteis a Pittsburgh! :( jeje
besos!!

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

Eiii,malegre que ja estigues totalment integrat,jo encara no he eixit de castello per uns problemes de visat, te veig molt be au disfruta-ho molt que tho mereixes!!

carmen ha dit...

uau carles!! aprofita eh?? ja se veu k t´ho stas pasant superbe>!!!
kina enveja...
aci ja se te trobe a faltar!!
ves informant-nos k aixi sabem algo d tu!!
b7s!!!