dimecres, 24 de setembre del 2008

Estudiar, Estudiar i Estudiar

Bueno aquestos dies han sigut de fer colzes.

Vaig a contar desde el dia 12 de Septembre que es on em vaig quedar l'ultima vegada.

Aquell cap de setmana va passar el huracan Ike, no se si habreu sentit parlar de ell en Castello,
va estar plovent una barbaritat, quasi 30 hores seguides.
El dilluns tots parlaven de la pluja i mes de un deia que havia tingut una festa en la piscina del soterrani, enteneu. Molta gent estava refredada o malalta, pero sobretot tots anaven abrrigats fins al coll.

El disabte tenie plans de anar en la amiga de Afs a Chicago, pero al final les coses no van eixir com jo i ella volien. Els seus pares de acollida no deixaven que anarem a Chicago a soles per si ens pasava alguna cosa. Potser que tingue cara de mala gent perque tampoc se fiaven de mi, tambe pot ser que em vullgueren vore i parlar en mi per a saber que soc de fiar.


Com no ens van deixar fer aixo, va vindre ella a la meua casa i vam estar un ratet, a les 12 ens vam anar a vore una pelicula al centre comercial, Mamma Mia, va estar be, lo que m'esperava de un musical.


Despres vam anar a dinar a un baret i a visitar la apple store, els que em conegueu deveu saber que soc un fanatic de aquesta marca i m'encanta tot el que fan. En aquella tenda estava com un xiquet amb una piruleta, podria estar en aquella tenda un dia senser i no m'aburriria.


Vam pasejar un poc mes per les tendetes, vam arribar a una tenda de roba de dones i fins ahi tot be, despres vaig mirar per curiositat el que costava una jaqueta que pareixia normaleta, vaig mirar el preu i ficava 2600 $, vaig tornar a mirar una altra vegada per si tenia mal la vista o me havie inventat un numero, pero no, aquella xifra deia el mateix. Al principi vaig pensar que era un error de la etiqueta i vaig decidir a vore la jaqueta del costat, que era la mateixa pero encara ficava aquell numero.
Vaig estar buscant a vore si tenia alguna cosa especial com ordinador incorporat, roba ignifuga, algun mecanisme de autodefensa pero no vaig trobar res de aixo, era una simple jaqueta.


Si no hem creeu mireu la foto.





Despres vam passar per una altra tenda. Lego store, hi havien tots els legos que existeixen en aquest mon, peces de lego de mil formes, tamanys i colors.


I no cregueu que era xicoteta, era enorme. Els americans son aixi, quan mes bonic i mes gran es millor.




Despres vam tornar a casa i vam estar parlant un poc de l'institut i altres coses que haviem fet.




Aquella setmana havia d'estudiar moltisim, no us cregueu que jo aci vinc a passar un any per a no fer res, no, aci he d'estudiar no un poquet mes, quasi 3 vegades el que estudiava a Castello.

Encara que tot el problema esta en el idioma, estic segur que en el nivell de aci en Castello traurie bona nota.

El divendres va ser el loyalty  day de l'institut, que es aixo direu alguns, es una festa que fan a principi de curs, van ballar les animadores, van fer una mini obra de teatre van cantar la canso de l'institut i mes coses que tenien a vore amb la lleialtat a l'institut.
Va ser una experiencia increible, com si estiguera veient una pelicula americana pero en directe.
Us deixe algunes fotos aci.
Hi han mesn fotos a www.picasaweb.google.com/carlesbeltran92

   
     


Aquest cap de setmana pasat van vindre Marta i Pierre aci a Chicago.

Estaba molt content de vore'ls.

La ciutat es molt bonica, mes o menys com NY pero no tan aglutinat com esta alli.

Vam anar a Millenium Park, vam agafar un vaixell que ens va dur per el riu i per el llac Michigan. tabe vam anar a un dels edificis mes grans de chicago, alli vam prendre unes begudes, vam mirar el paisatge que hi havia desde alli dalt.

El segon dia vam fer un tour gratuit que feia un home sobre la arquitectura de Chicago.

Va estar molt be, ho vam disfrutar molt, feia molt be les explicacions.

Despres vam anar a comprar une quantes coses de roba a una tenda de Chicago i vam anar cap a la meua casa.

Quan vam arribar a l'estacio de Northbrook(la ciutat on estic) Sam, el pare, ens va fer un tour per el institut i per la ciutat.

Despres vam anar a casa, Marta i Pierre van coneixer a la meua familia d'acollida i vam estar parlant tots un poquet.

Per a vore les fotos entreu en: http://picasaweb.google.com/carlesbeltran92/Chicago#

Vam sopar i despres van haver de anar-se'n cap a Chicago.

Aquestos dies estic estudiant una barbaritat, ja fa bastants dies que no em fique a vore la televisio.

El altre dia em van dir els meus pares que ja estaven menjant rovellonets, me va fer una envidia.
Pero aci tambe hi han de bolets, potser no tant bons culinariament parlant pero tambe hi han.
Aci esta la foto


Espere actualitzar mes prompte que aquesta vegada.


Recordeu, deixeu molts comentaris.


Paseuvos per la pagina web de les fotos www.picasaweb.google.com/carlesbeltran92

5 comentaris:

Anna. ha dit...

Eii Carles! ja feia dies que no publicaves res! ja era hora,!

Bée, doncs jo no sé com poden existir jaquetes tan cares jaja , o millor dit, qin "personatge" se les compraria xD

Bé, a ficar colzes, i genolls i el que faja falta per a aprovar-ho tot eh!
moLtíssima sort!

unabraaç! (K)

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

Ei, tio te veig estresat, estudia molt, i contans com es la xica isa de AFS que avore si te fa goig!
Jaja espere que sigue maja i guapa perque la que hi ha en la ciutat on visc es tan pava com els d'aci xDxD

Anònim ha dit...

Hola Carles!! Ja veig q tho estas currant en aixo destudiar, i lo de la jaqueta... es q no es una jaqueta normal, es el tratge dun cavaller de ledat mitjana!! xD
Bueno, no res, cuidat i q te vaigue be en la xiquela!!

Marta

Anònim ha dit...

Hola!
Ja que et fa goig, deixaré un comentari: si li regales eixa jaqueta a la mare "adoptiva" de la xicuela d'AFS segur que et deixa anar a Chicago! ;-)

Besets des d'Itàlia,
Anna

Unknown ha dit...

Eixos bolets no sé si seran tan bons com els "nostres" rovellons, però bonics si que ho son!.
Què bé ho vareu passar per Chicago, no?.
Et vas fixar si la jaqueta estava cosida amb fils d'or?.
Besets.
M.Lluïsa