dilluns, 18 d’agost del 2008

Primers dies en els Estats Units



Hola a tots.
Aquesta es la primera entrada que fique.
En aquest blog parlare de les meues aventures en els Estats Units, ja que estare duran un any en Northbrook,Chicago.
Vaig arribar aci el Dijous 14 d'agost del 2008 per la nit.
Vam anar a un hotelet un poc cutre per a fer les orientacions de AFS.


El divendres pel mati vam fer ems orientacions i despres vora les 6 de la vesprada, quan en Castello era la una de la matinada, va tindre lloc la presentacio de les families i els respectius estudiants.


Vaig vore la meua familia d'acollida per primera vegada en directe, en eixe moment tenia els pels de punta i estava super nervios.


La mare es diu Marianne, es super encantadora, molt activa, treballa fent grafis en tela, treballa en casa, te el taller en el soterrani.


El pare es diu Samuel, tambe es super agradable, buenio en veritat tots son super agradables en aquesta familia, treballa en les finances.


El fill es diu Nick es divertit, i li encanten els videojocs encara que es un poquet timid i li agrada anaar-se'n d'excursio en el seu grup de Scouts.


La filla es diu Jackie i es tambe molt divertida, li encanta llegir llibres, i monta a caball.


Em vaig despedir de els altres estudiants fins a la proxima orientcio, i vam anar cami la casa que em tocaria estar duran un any.


Vam arribar 20 minutets mes tard.


La casa era enorme, tenia 4 habitacions, 6 banys, un gimnas, una piscina, 4 salons grandisims i moltes coses dins.





Eixa nit vam dinar una Pizza, tambe va vindre la filla major que es diu Elizabeth i viu en una altra casa en Northbrook.


Eixa nit em vaig gitar a les 8 de la vesprada, perque el jetlag no perdona a ningu i menys a mi.


Al mati vam estar per casa un poquet, i a les 11 vam anar Marianne i jo a fer-me un compte del banc en els EEUU.


Per la vesprada els fills van anar a una comunio judia, que no se com es el nom.


Marianne, Samuel i jo vam anar a un restaurant mexica i vam parlar de moltisimes coses.


El diumenge vam anar a una caseta que tenen en Wisconsin, a una horeta de Northbrook, on tenen una casa en el llac.


Tambe es enorme.


Tenen Jetsky, una barqueta a motor, una casa en el arbre i demes coses que ja us anire dient en les proximes entrades.


Alli vam dinar us bocates del Subway (tenda com bocata o pans and company) i despres vora les sis vam tornar cap a Northbrook i vam sopar en casa.


Despres els vaig donar uns regals que vaig dur de Castello i dels voltants.


Aquest mati, he anat a Gleenbrook North High School i he fet uns cuants papers que hi necesitaba.


Ara estic aci escribint.


I qui sap que pot passar o on puc anar en les proximes hores o dies o mesos.


Ja anire ficant mes entrades mentres puga.


M'agradaria saber que esta pasant per aquelles terres. Espere que m' envieu molts e-mails


Per si no la sabeu al meua direccio es:




Em despedisc




P.D: Les meues disculpes per els accents, pero aci en aquestos teclats no en tenen i es super complicat ficar-los






Carles


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostia Carlesman!

Buscant gent de Castelló he trobat el teu bloc. Doncs t'agregue a links.

Saluuts

Nomdedéu ha dit...

iep Carles. ja anirem seguint les aventures. La "comunió" jueva es diu Bar Mitzvà (http://ca.wikipedia.org/wiki/Bar_Mitzv%C3%A0)
És que a mi això del judaisme m'interessa molt.
Que et vaja molt mol bé els EUA

Anna. ha dit...

Carlees! Sóc Anna de VilafaméS!
T'estàs currant molt el mantindre'ns informats des de EUA.

Bé, ja aniré seguint les teves aventuretes, i t'enviaré algun e.mail per a dir-te com van les coses per acii.!

Parleem :)
unabraç

Si has de tornar el comment, al sempreenlluita :) gràciees!

musicalex90 ha dit...

jodr carles... jodr... peaso casa!! xD estaràs content supose... weno res tio q ara mentere q tens un blog americà i res.. q ja tagregaré al meu blogroll pa q la gent q entre al meu entre tmb al teu etc... q jo tmb en tinc un pro no se pareix molt xD... es que va evolucinant segons me pega.. weno un salut q ho pases be per allí!
bye bye

PD: te recomane que revises la configuració del blog i poses en comentaris que els puga fer qualsevol, així els teus amics que no tinguen conter de blogger o openId tmb et podran firmar.dw