dimarts, 19 d’agost del 2008

Dia 4 i 5

Bueno
Com ja habia dit.
Intentare ficar una entrada cada dia.

Dilluns per la vesprada, just despres de que obrira el blog, la filla de uns amics de la familia va cridar per a vore si volia eixir per la nit.
Bueno ells diuen que la nit es a partir de les 5:30 o les 6
Aixi que a les 6 de la vesprada vam anar a sopar, a un Mall (Centre Comercial) bastant gran, alli vam menjar unes pizes en un bar que tindria uns 100 o 150 surtidors de cervessa i despres vam donar una volteta per el Mall, es tipo La Salera pero el doble gran.
Ja sabeu que als americans els agraden totes les coses grans: casa gran, cotxes grans, en definitiva tot gran i enorme.
Despres finalitzada la volteta, vam agafar el cotxe i vam anar a una geladeria.
Amb gelats de totes formes, colors, olors, sabors i textures pero sobretot molt grans.
A les 8:30 vaig arribar a casa i vaig estar bambant durant una horeta o dos, i vaig anar a dormir.
Aquest mati no he fet res en especial.
A les 2, m'han cridat de l'institut per a fer-me una guia de les instalacions i horaris i demes coses.
M'he apuntat a un club de gent que es el primer any que van a GBN (Glenbrook North High School)
Com ja no tinc mes coses de que parlar finalitze amb aquesta entrada i dic:
Adeu a tots

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola Carles, Sí que han segut intensos aquestos dies, eh?. Ens ha agradat molt aquesta forma de mantindre'ns informats. Seguirem entrant a vore quantes coses més ens contes.