divendres, 22 d’agost del 2008

Dia 6, 7 i 8

Hola a tots desde Chicago.

Estos ultims dies han sigut un poquet lights, encara que dins de poc tinc el intitut.
El dia 6 per la vesprada vam estar per aci veient un poquet veient la televisio o en el ordinador.
El dia 7, dijous, Jackie i Nick tenien el seu primer dia de escola en USA.
Nick diuen que se va despertar a les 5:30 per que estava molt nervios, encara que ell no ho diguera se li notava en la cara.
Jackie no estava tant nerviosa i nomes se va depertar 15 minuts avans de anar-se'n.
A les 8 escomencen aci les escoles, els instituts a les 7:20 i el pare va cap al treball a les sis i mitja, aixi que he arribat a la conclusio que he vinut a un pais de matiners i com tots sabeu jo de matiner no tinc gens ni mica, pero em tindre que conformar.
A la una del migdia vam anar Marianne, Elizabeth i jo a la tenda de Apple a per el iPhone.
Esta xulisim vos ho aconselle.
Per la vesprada vam estar per casa i va vindre Elizabeth a sopar tambe.
Me pareix que a partir de ara vindra tots els dies, pero tambe me puc estar equivocant. No ho se segur.

Avui he estat per aci bambant per la supercasa i tambe he cridat als amics que estaven en Villafames.

Bueno per aci res mes que contar.
Adeu

P.D: Enviueu-me molts e-mails perfavor

5 comentaris:

Nomdedéu ha dit...

Ja t'acostumaras a matinar home. Segur. Poc a poc. Llegim amb interés les teues entrades. Lizbeth em diu que t'envie records.

Unknown ha dit...

A quina hora et tocarà alçar-te?!!
Et vas a tornar un matiner de primera. Després... serà qüestió de no perdre les bones costumns!
Qué vol dir aixó del iPhone?.
Per Villarluengo pregunten molt per tú.

Anna. ha dit...

:) el iPhone!
cabróoooo!

Salut carless! ^^
i a matinar s'ha diT!

Pierre ha dit...

Carles!!
Soc la teua germaneta, a vore si ens poses noves entrades que ens agraden les teues contalles... be, jo ja estic bastant informada en directe, pero em segueix agradar llegir com ho contes al blog, i les fotos!!!
Ara dins d'unes hores eixim cap a Equador, quina aventura... Ja farem moltes fotos i us contarem.
Besets,
marta i pierre

cristina ha dit...

carles a ver cuando pones nuevas entradas que estoy entrando casi todos los dias y no hay nada!
espero que estes disfrutando muchissimo de tu iphone y que te lo estes pasando muy bien por alli, mañana se vienen tus padres, pepi y pascual a comer a casa, a ver que nos cuenta Luisa de como te va el instituto, jeje
besos
cuidate