dimecres, 20 d’agost del 2008

Dia 5 i 6

Hola a tots
Que tal per ahi?
Suponc que un poquet mal per la tragedia de l'avio en Madrid
Jo m'he enterat 7 hores despres de que pasara.

Per aci esta tot molt be.
Ahir per la vesprada vam anar fins a l'institut en bici ja que aquest mati tenia que anar a fer els tests.
Per la nit va vindre a sopar Elyzabeth a casa, vam estar un ratet per la casa i despres a dormir.

Aquest mati he anat a fer els tests de matematiques i angles.
Primer he fet el d'angles a les 10.
Hi havia una part de vocabulari que m'ha eixit mes o menys acceptable i despres una part de lectura que m'ha eixit lamentablement fatal.
He de ser sincer.
Despres he fet el de matematiques a la una.
Crec que m'ha eixit molt be, pero qui sap podria haber una sorpresa.

Despres he tornat cap a casa i ara estic actualitzant.

Fins dema

Carles Beltran Perez

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt aclaridors els comentaris a les fotos.
Quan sabràs els resultats dels examans?.
El d'angles no t'eixirie tan mal com dius, home!
Quan de rato hi ha a l'institut en bici?. Costeretes no crec que tingues, no?.
Besets

German ha dit...

Hola Carles, como te van las cosas por Chicago, por lo que parece, todo bien.
Bueno que lo pases de puta madre.

cristina ha dit...

hola carles! soy cristina, que guay que tengas el iphone!! jeje
espero que te vaya todo muy bien por Chicago!
este anyo en el pueblo esta solamente Bea en casa, pobres abuelitos!! jeje
bueno Carles que ya hable contigo ayer un ratito y no se que contarte..
muchos besos
me he tenido que crear una cosa de estas para ponerte el comentario