divendres, 5 de desembre del 2008

Milwaukee Folk Fair






Fa dues setmanes, el dissabte vaig anar a una fira internacional a Milwaukee. Es una ciutat sitada en el estat de Wisconsin, estat situat al Nord de Illinois.



Vaig anar en 20 estudiants de Afs que estan estudiant aci tambe. Vaig tornar a vore a uns quants amic que vaig fer en les anteriors orientacions. Ens vam trobar tots en una estacio de servei en l'autopista que anava directa fins a Milwaukee. Alli vam organitzar els coches i vam estar una hora conduint fins alli.



En el festival quasi tot el que hi havia eren tendetes de coses particulars de cada pais.



Hi havien molts paisos concentrats en un sol pabello. Dels que mes hi havien eren Orientals i paissos de europa de l'est.



Tambe hi havia una seccio que era nomes per a menjar. Alli hi havien una barbaritat de menjars que tenien molt bona pinta i d'altres que no tenies ni idea de que seria. Jo vaig comprar un Goulasch que era de un pais prop de alemanya, no m'enrecorde del nom.



La veritat es que me costava arribar a la conclusio de quin pais era cadascun ja que els noms estaven o be en angles o be en la seua llengua.



Hi havia tambe una altra part del pabello on feien actuacions de diferents paisos. Mes que res el que feien era ballar el ball tipic del pais.





Alla cap a les 6 vam empendre el viatge de tornada i vam arribar a les 7:30 mes o menys.



Va ser un dia divertit i el festival va estar be. Per al meu gust massa tendes i poques coses culturals, pero la veritat es que el que fa diners son les tendes.



Deixeu un comentari

3 comentaris:

Drosi ha dit...

I tu que vas ballar, Carlampio, la jota o el bolero? M'haguera agradat veure`t.
Salutacions
Drosi

Carles Beltran Pérez ha dit...

Jo no vaig ballar res perque no m'havien ficat en el programa, pero si m'hagueren donat la oportunitat si que ho haguera intentat fer el millor posible. Que encara que el centre aragones el vaig deixar fa mes de 5 anys encara me'n recorde de alguns balls

Unknown ha dit...

Pues amb saragüells, faixa, jupetí, mocador al cap i espardenyes... segur que hagueres donat el colp. I sí a més a més, hagueres tocat les castanyetes... bueno... d'ahí a Hollywood!. I els teus pares, a passar el plateret! (je,je).
Besets