divendres, 12 de desembre del 2008

A Flea in Her Ear




Ara acabe de vore una obra de teatre aci al institut. He saltat dos classes per a vorela.


Han fet una obra que es deia "A Flea in Her Ear". Pel que es veu es una obra molt coneguda en el teatre i se pareix molt al teatre que avegades fan en canals locals de Castello. El escenari son uns decorats amb diferents portes per on els actors entren i eixen de l'escenari.


Ho han fet molt be i l'actuacio ha estat perfecta, pero no m'ha agradat tant com la que van fer a principi de curs, on era mes un musical que una obra de teatre. Potser que com en Castello no hi han musicals es el que me parega especial per el fet de que no havia vist ningun en la meua vida fins que vaig arribar.




Aquesta setmana que acabe a sigut un poquet estresant. He hagut de presentar dos treballs molt importants per a Historia i per a Angles. Despres totes les vesprades he tingut natacio menys el dimecres que e vaig haver de alsar a les 5 del mati per a nadar avans de anar a l'institut.


Dema anire a fer Snowboard amb un club de esqui. Ja he rebut la taula de snow que m'han comprat els meus pares de acollida. Vorem com es presenta el dia dema.

5 comentaris:

JOAN ANDRÉS SORRIBES ha dit...

´Bona nit a Castelló Carles:
Ja veus, tu; anar a Chicago per veure teatre com el d'ací. El món és un mocador!

Pel que fa al ritme de vida que et fan portar a eixe poble, és frenètic, no?
Estic per dir-te que quasi m'estime mès anar a l'oliva.

Cuidat i no t'estresses massa!
Per cert, el Bloc va com una fona, jo ho veus. Agrait pels consells

Una abraçada.

Anònim ha dit...

De teatre pel món hi ha de molts tipus o formes, però ací a Castelló en arribar el Nadal, dir teatre és dir Betlem de la Pigà,
Per cert, enguany t'haurem de posar falta?
Clar estas fent-te internacional...
Salutacions
Drosi

Anna. ha dit...

:)
disfruta de l'snow,!

Nomdedéu ha dit...

a les cinc del matí a nedar? estan bojos estos roma..americans!

Unknown ha dit...

Disfruta de l'aigua... a les cinc del matí!(je, je).
Parlant de teatre... "el Betlem de la Pigà no serà el mateix sense tú com a patge!"