dijous, 29 de gener del 2009

Temperatures extremes

Quan he estat parlant amb els meus pares i altra gent de Castello, tots em deien que aquest hivarn havia sigut horrible, i les temperatures eren horribles. Alguns altres m'han dit que un dia van anar a donar a fer un passeig i quasi es van congelar.
Jo creia Castello havra canviat, fara un fred que pelara. Tot el mon en que parlava me deia parlava d'aixo.
La cosa sorprenent era quan lis feia la pregunta de : A quans graus heu arribat?
La gent hem contestava: -1, -2 i no molt mes per baix.
Jo no ho podia creure, la gent de Castello se estava queixant de unes temperatures de -1 graus. alguns fins i tot em van dir: Pues fara tant de fred com a Chicago, no???
Jo lis deia a les temperatures que haviem arribat aci.
-21 Graus
Aleshores es quan les seues protestes sobre el fred s'acabaven i jo comensava a fer justicia, informan-lis de totes les temperatures extremes.
Tambe me van dir que en pobles de altura havia nevat uns 20 centimetres en 4 dies.
Ells es sorprenien de la neu caiguda en Castello, pero quan els deia la neu caiguda aci ells es tornaven a callar una altra vegada.
1 Metre de neu en 2 dies
Chicago guanye a Castello per temperatures i neu amb golejada. Pero eixa es la rao per la que m'agrada Castello. Temperatures minimes sobre els -1 graus, sol quasi tots els dies, practica dels esports durant tot el any i sobretot la platja i solet per el Estiu.



6 comentaris:

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

La veritat es que no saven les temperatures extremes que vivim aci, ara en 0 graus nosaltres estariem contents i ballant, pero en -40 es horrible aixina que mos quedem en caseta calentets

Unknown ha dit...

... et convetiràs en un "cubito"!!!!!
I nosaltres ens queixem!
Bueno..ja queda poquet per a que millore el temps. Podràs tornar a fer esport a l'aire lliure.

Òscar #11 ha dit...

senyor!! ja veig q malamen no te va (a part del temps...) bueno q quasi no ten recordes del valencia ee? ja t'agarrara per banda dionis...xD
vinga cuidat mol, q per aci se't trobe a faltar

Rockrevoluttion ha dit...

wa k way tot gelaaat! m'nkante!
espere k t'ho estigues passant super b! ia continuem xarrant x el facebook!
muaaas xalsito!

Nomdedéu ha dit...

uf... vaig a posar-me calçotets llargs només de pensar-ho

Anna. ha dit...

Carleeeees, actualitza conyyy.