divendres, 24 d’octubre del 2008

Procediments de seguretat

Els instituts de tot el mon una vegada al any i quasi sempre al principi del curs escolar es fa un procediment de seguretatque tots coneixem.
Evacuacio del edifici per incendi.
Com tots sabeu totes les persones del edifici han de eixir rapidament del edifici sense utilitzar les ascensors.
Aci quasi ho vam fer al principi de curs, als deu dies de institut.
Aixo es completament normal i tot el mon sap de la existencia de aquest procediment, pero aci en els USA fan un altre tipus de procediment de seguretat.

Fa uns dies el megafon del institut va escomensar a parlar, molt be no em vaig enterar de el que deien, perque justet en la classe de drama no tenim un altaveu i tenim que escoltar el megafon en el pasadis. De repent la mestra va dir que ens ficarem tots a una pared de la classe i va apagar les llums. Jo no tenia ni idea de que anava la cosa i em vaig quedar pensant quina nova activitat estavem fent i que es tenia que fer. Despres de molt pensar vaig decidir preguntar a un company i em va contar de que anava la cosa. Aci tenen un altre procediment de seguretat en cas de que alguna persona entre a l'institut amb una pistola i intencio de fer mal. Totes les classes del institut van estar durant aproximadament vint minuts totalment a fosques i amb tota la gent callada. En cas de que aixo haguera sigut veritat i el assasi estiguera per el institut ell no haguera pogut vore a la gent ni fer mal a ningu ja que estaven tots amagats i a fosques.
Em va sosprendre molt la veritat.
Potser que alguns sapigueren de l'existencia de aquest procediment de seguretat, pero jo el desconeixia totalment.

3 comentaris:

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

M'agradaria que fora aixi sempre,bueno sempre no que perdria la gracia,pero alguna vegada si qie te tens que sentir, no se ,pensant que pasa aci?

Unknown ha dit...

Per aquestes terres, amb el d'incendis tenim prou... esperem que per molt de temps!

Anònim ha dit...

Ai mare....tanta foscor i tots juntets i amagadets, a vore que feu eh, les manetes quetes, jejej
Divendres vaig estar parlant amb ta mare a la manifestació sobre el Ribalta, vam parlar de tu.
Espere que et vaja molt bé per allí i fages moltes amistats, aprofita al màxim l'estada.
Vinga una forta abraçada!!
Tomàs(et)